Rauno Kivi "Kirjad sügislehtede linnast"


Tsitaadid raamatust:
"Kirjuta ennast ellu. Kirjuta tohutult ja lase teistel olla sinu ridade vahele kirjutatud."

"Mis on Tallinnas hääd. Katused, sest seal keegi ei käi, sest sinna keegi ei näe. Sest seal on minu saladused."

"Jälle Tartust. Seletamatu tunne, et oled kodus."


See raamat on nii ilus ja kaunilt kirjutatud, et paneb igal vähegi südamlikumal inimesel pisarad iseenesest voolama. Isegi kui selleks päriselt nagu põhjust ei ole.

Lühikesed jutud vahelduvad vabavärsiliste luuetuste ja mõnusate mõtetega. Mõtted on peamiselt Tartust ja need armsad. Panevad endasse ja maailma süvenema. Ajavad tegutsema ja aeg-ajalt tekkib kihk telefon haarata, tuttavatele helistada ning öelda kui tähtsad nad mulle on. Lihtsalt sellepärast, et nad olemas on.

Kui minu võimuses oleks, avaldaks ma paljude noorte autorite kirjutatud raamatud ning ma muudkui loeks ja loeks ja mul ei saaks neist mitte kunagi küllalt.

"Kirjad sügislehtede linnast" on väärt lugemisvara, sobib romantika austajale, kes ilusaid sõnu ei pelga.
< >