Viivi Luik "Varjuteater"


Tsitaadid raamatust:
"Olin salapärasel viisil oma liha ja vere kaudu teiste inimeste ja laia maailma külge seotud. Mulle tuli järsku pähe, et kusagil, teadmata kus, pidid seisma majad, kus mu elu ja saatus teoks saavad."

"Sa võid küll maailmas ringi kolada, aga elad sa ikkagi seal, kuhu oma mõtete, oma mõtteviisi kaudu kuulud."


Tõsi. Täpselt nii see ongi. Ma elan Eestis, ehkki ma seal füüsiliselt ei viibi. Sellest ka ligi 10-kuuline paus siin blogis. Kolimine ja tegemised ning emakeelsete raamatutele piiratud ligipääs. Ometigi ma olen siin õnnelik ja nii oli ka Viivi oma Roomas elamise ajal, millest ta vaimustava raamatu on kokku kirjutanud. Seiklused hambaarstikabinetti ja lõputuna näivad korteriotsingud. Elu nagu elu igal pool mujal, aga just tema stiil, rahulik õndsus, silmapiiri tajumine ja väikeste asjade üle arutlemine teevad "Varjuteatrist" nauditava lugemiselamuse.
< >