Mai Raet "Surnud liblikad"


Tsitaat raamatust:
"Ta oli sündinud ellujääja, kes olenemata sellest, kui lootusetu olukord ka pole, ikka läbi murrab."

Põnev, kaasahaarav, mitte eriti etteaimatav noorsoole mõeldud kirjatükk. Peategelast Pilleriini on kirjeldatud 15-aastasena, kuigi ta võiks vabalt vanem olla.

Sealjuures panin tähele, et autor oleks justkui ikkagi oma vanusest ja seisukohtadest lähtudes kirjutanud ja raamatuid sisse toonud. Vaevalt ükski 15-aastane omaalgatuslikult "Tõde ja Õigust" loeb. Või tegelikult, Pilleriin luges. Jah, tundub kummaline.

Üldiselt mõnus ajaviitelugemine, aga minu jaoks ei midagi erilist. Kuidagi kahtlevaks jäi peategelase isik, pealegi ei jätnud ta mulle eriti sümpaatset muljet. Lisaks oli vähe materjali, millega end samastada ja nagu ma varem maininud olen, siis just viimane määrab suures osas minu jaoks raamatu headuse.
< >